- 05. 07. és 05. 14.
Állathatározói bélyegek 1.
- 04. 23. és 04. 30.
Növényhatározói bélyegek 2.
- 04. 09 és 04. 16.
Növényhatározás menete
2021.04.02.
Tavaszi szünet
2021. 03. 26.
Húsvéti tojásfestési technikák
- 03. 08 és 03. 19.
Vízburok – Quizizz: Mennyire emlékszel az elvégzett „vizes” kísérletekre?
- 02. 26 és 03. 5.
Vízburok
Vizes kísérletek kapcsolódó kísérletek
02. 12 és 02. 19.
A levegő felmelegedését befolyásoló tényezők
A levegő tömege, összetétele
- 02. 01 – 05.
Pályaorientációs nap 02. 05-én
- 01. 29.
A levegő felmelegedése
- 01. 22.
Mennyire gyorsítható fel egy reakció? Katalizátor hatásának vizsgálata dihidrogén-peroxid bomlásán keresztül.
- 01. 08. és 01. 15.
A kémiai folyamatok iránya
Cukrok redukáló hatása
Cola vizsgálata
- december 18.
Összefoglalás
Jegyzőkönyvvezetés ellenőrzése
Logikai összefüggések felidézése
- december 04. és december 11.
Hogyan írhatók le a testben az irányok?
Anatómiai síkok és irányok azonosítása (művészeti) anatómiai atlasz, képek, csontok, szervmodellek segítségével. A szervek, csontok szervezeten belüli elhelyezkedésének megállapítása, különös figyelemmel a páros csontokra, szervekre.
Hogyan írhatók le a testben az irányok?
Szervek, szervrendszerek, testtájak, egyedfejlődés, szimmetria
November 16 - november 20.
A talaj c. anyagból tudáspróba quizizz feladatsorral.
A Föld mágneses tere. Tájékozódási képesség
Kísérletek: A TEAMS-ben szerdán felöltésre kerül az óra anyagával együtt
Tematika 06. 11.
Tanév értékelése, év végi osztályzatok
Tematika 05. 28. és 06. 04.
Összefoglalás
Az óra anyaga a Teamsben a fájlok közt feltöltve!
Címe: Összefoglalás (Feltöltés ideje:05. 23.)
A ppt-ben leírtak alapján haladunk az online órán. Készítsd elő a füzeted!
04. 30 és 05. 07
Érzékszervi vizsgálatok: ízlelés és szaglás
Az óra anyagának vázlata: ITT
04.15-04.23.
Színek a laborban
Az óra anyaga az óra napján lesz feltöltve a fájlok közé
Az óra anyaga itt elérhető
04. 02. és 04. 09.
Színes filctollak
A füzetbe írjátok le a ppt-n megadott vázlatot!
Én megcsináltam a kísérletet, íme az eredmény:
Kedves 7.B osztály!
03. 19. és 03. 26.
Elég érdekes blogon keresztül kísérletet végezni! Minden óra anyagát ppt formájában itt elérhetővé teszek.
Lesznek olyan "kísérletek, amelyeket otthon is ki lehet próbálni. Ami elvégezhető, annak a diáját a ppt-ből ide ki fogom tenni.
Örömmel töltene el, ha egy-egy ilyen otthoni próbálkozást lefotóznátok és megosztanátok egy közös osztálycsoportban, esetleg elküldenétek nekem is erre a címre: galne.horvath@nlg.httpf.hu
Szüleiteket szeretném megnyugtatni: nem fogunk kárt tenni sem a lakásban, sem magatokban!
A mai óra anyaga: Nézzük a fényt! - A szivárvány
Írd le a füzetedbe a vázlatot! Amit le kell írni diatartalmat a füzetbe annak a címét piros színnel írtam.
A zöld színnel jelölt videókat jelöld ki és nézd meg youtube-on!
Az órarend szerinti időpontban elérhető vagyok messengeren. Jelöljetek be!
Jó munkát!
Ezt kipróbálhatod otthon is:
Egy pohár vízbe állíts egy kanalat, figyeld meg mi történik a kanál nyelével!
A tantárgy tematikája - avagy miről fogunk tanulni az elkövetkező hetekben?
Szivárvány színei
Színek a konyhában
Ételszínezékek
Meteorológiai mérések
Érzékszervi vizsgálatok 1
Érzékszervi vizsgálatok 2.
Fűszerek vizsgálata
Gyógynövények vizsgálata
Madárhangok és más állathangok összehasonlítása hangfelvételről
Növényi kivonat készítése
Hangok, zajszintmérés
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.